jueves, 22 de marzo de 2012

AUTORRETRATO, Raquel Vázquez


AUTORRETRATO
        
[Jean-Michel Basquiat]
        

Mis ojos son la noche
y mi piel es ceniza.
        
Creía portar una flecha para
asestársela al mundo
pero es un pararrayos
que me regala todas las tormentas
del cielo
               y del infierno
del vacío
               y del aire.
        
Y mientras la ciudad
sigue su curso
        
yo
       me ilumino
                         tiemblo
                                       me ennegrezco
             y me deshago.

 RAQUEL VÁZQUEZ DÍAZ, Pinacoteca de los sueños rotos, Isla Varia, Salobreña, 2012, p. 15.

2 comments:

Homburg dijo...

Envexa. Envexa de Raquel polo seu saber ver, polo seu sentir e, máis aínda, polo seu saber dicir.
Parabéns para ela, sobre todo porque un día será tamén lanzadeira da que xurdirán novos poetas (ou pintores, ou o que sexa).

Raquel Vázquez dijo...

Gracias, Francisco, por iniciar la tormenta de difusión.

Moitas grazas, Homburg. Vindo de alguén tan coñecedor dos mundos da arte e a poesía, aprezo enormemente as túas palabras.